Obsługa hostess na Targach Ślubnych w Warszawie

Obsługa hostess na Targach Ślubnych w Warszawie

Targi branżowe są idealną okazją do hostess w celu zdobycia nowych zleceń. Szczególnie, jeśli wystawcy czy sami organizatorzy wydarzenia potrzebują osób, które mogłyby wspomóc w jakimś stopniu obsługę eventu. Dzisiaj postaramy się poruszyć temat tego, jakie obowiązki leżą w rękach hostess na targach ślubnych w Warszawie.

A dokładniej przekonamy się, jak wiele korzyści może płynąć z odpowiedniej selekcji kandydatek. Przy okazji rozróżnimy poszczególne zadania, tym samym wskazując, jakie kompetencje mogą być kluczowe, jeżeli zależy nam na profesjonalnym zrealizowaniu zleconych obowiązków.

Hostessy na Targi Warszawa. Zadania od organizatora

Hostessom z Warszawy powierza się naprawdę wiele przeróżnych zadań w zależności od charakteru danego eventu. Stąd można wręcz powiedzieć, że na targach mają naprawdę duży wkład w wiele istotnych kwestii. Wiąże się to oczywiście z tym, że rekrutowane osoby muszą wykazywać się wysoką samodyscypliną oraz umiejętnościami logistycznymi.

Często hostessy na targach w Warszawie zostają oddelegowane przez organizatora do pomocy wystawcom, którzy przyjeżdżają na teren wydarzenia. W związku z tym, że uczestnicy często bywają na halach pierwszy raz, na których panuje tłok, dziewczyny:

  • pomagają przybyłym w znalezieniu miejsca stoiska,
  • przekazują najważniejsze informacje i wytyczne związane z przewidywanym harmonogramem koncepcji eventu.

Oprócz zadań wymienionych powyżej hostessy na targach w Warszawie są zaangażowane przez organizatora w witanie gości, sprzedaż biletów, rejestrację uczestników, asystowanie konferansjerom czy prowadzenia wszelkiego rodzaju działań rozrywkowych. Jak na przykład w prowadzeniu loterii, w czasie których nowożeńcy wygrywają produkty czy usługi związane z zabiegami kosmetycznymi czy przeróbkami krawieckimi.

Hostessy na targach ślubnych w Warszawie. Zadania od wystawców

Hostessy na targach w Warszawie pełnią również obowiązki, które mogą zostać powierzone przez wystawców odbywającego się eventu ślubnego. W związku z tym, że osoby na tym stanowisku posiadają wysokie zdolności komunikatywne mogą wspomóc w prowadzeniu na wstępie tzw. small-talku, a później przejść na bardziej merytoryczny poziom konwersacji. Tym samym będą reprezentować swojego klienta, pełniąc funkcję pomocniczą i wizerunkową marki.

W związku z powyższym osoby na tym stanowisku, które zostały wyselekcjonowane z agencji hostess, bardzo często muszą również posługiwać się płynnie językami obcymi, jak:

  • polskim,
  • hiszpańskim
  • czy francuskim.

A wszystko po to, by móc bez problemu porozumieć się z przybywającym międzynarodowym tłumem na warszawskie wydarzenie ślubne. Ponadto, dziewczyny z agencji hostess mogą wspomóc wystawców w prowadzeniu degustacji tortów, rozdawaniu materiałów promocyjnych oraz prowadzeniu rozmów z potencjalnymi kontrahentami.  

Nieniejszy mail jest pułapką na osoby rozsyłające niechciane wiadomości. Prosimy o nie wysyłanie na niego żadnych wiadomości gdyż Państwa adres może zostać pernamentnie zablokowany. alexander@secretcats.pl. Jeśli jesteś właścicielem niniejszej strony możesz usunąć tę notkę jednak pamiętaj, że ta pułapka ogranicza niechciane maile wpadające na Twoje skrzynki pocztowe.
FB e-mail Telefon