Jak wybrać hostessy na targi zagraniczneJak wybrać hostessy na targi zagraniczne?

Mimo dynamicznego rozwoju mediów w kierunku promocji, wciąż nieocenionym aspektem w tej kwestii jest tzw. marketing bezpośredni, czyli twarzą w twarz, który jest najlepszym sposobem na budowanie oraz umacnianie relacji zarówno z potencjalnym, jak i dotychczasowym kontrahentem, przede wszystkim na różnego rodzaju targach wystawienniczych w kraju i za granicą. Są to imprezy dające możliwość nie tylko zaprezentowania własnego przedsiębiorstwa, ale także pozyskania nowych klientów. Aby jednak było to możliwe, kluczową sprawą jest profesjonalna obsługa stoiska, czyli idealnie dobrany personel promocyjny.

W dzisiejszym artykule postaramy się nakreślić, na jakie cechy należy zwracać uwagę, rekrutując hostessy na targi zagraniczne.

Hostessy na targi zagraniczne i ich kompetencje

Praca hostessy na targach polega w głównej mierze na witaniu gości odwiedzających stanowisko oraz reklamowaniu i promowaniu marki, firmy, określonego produktu czy usługi, wchodząc z potencjalnymi kontrahentami w interakcję, nawiązując i podtrzymując z nimi rozmowę, zachęcając tym samym do zapoznania się z promowaną ofertą. Z tego względu hostessy na targi za granicą muszą swobodnie komunikować się przynajmniej w jednym języku obcym, np. po angielsku, bowiem współcześnie posługuje się nim większość ludzi na świecie. Hostessy na targi zagraniczne powinny również cechować się śmiałością i otwartością w nawiązywaniu kontaktów, a także umiejętnością dostosowywania się i odnajdywania w nowych, zmiennych warunkach pracy. Kluczowym punktem jest również doskonała znajomość promowanego „produktu”, aby móc udzielać profesjonalnych odpowiedzi na pytania zainteresowanych. Istotną cechą jest również wysoka kultura osobista oraz „trzymanie nerwów na wodzy”, aby nie dać się wyprowadzić z równowagi i zachować profesjonalizm, gdyż hostessy mają kontakt z różnymi osobami, czasami o trudnym charakterze. Warto zaznaczyć, że praca podczas targów wystawienniczych to praca stojąca, czyli wymagająca dobrej kondycji oraz dużych pokładów energii, aby nawet po kilkunastu godzinach pracy móc na tym samym poziomie obsługiwać gości stoiska. Hostessy na targi za granicą powinny mieć także miłą aparycję i prezencję, być zadbane i schludnie ubrane, najlepiej w kolorystyce promowanej firmy. Aczkolwiek w tym momencie to klient zatrudniający hostessy zapewnia im firmową odzież, odpowiednią do wykonywanego zadania.

Zadania hostess na targach zagranicznych

Głównym celem hostess na targach za granicą jest wzmocnienie sprzedaży danego produktu czy usługi, zbudowanie świadomości promowanej marki oraz zapewnienie komfortu gościom stoiska. Osoba pracująca na tym stanowisku ma za zadanie zapoznać gości z promowanym produktem, usługą czy wręcz działalnością danej firmy, a w konsekwencji przekonać do skorzystania z reklamowanej oferty. Należy jednak podkreślić, że hostessy na targi zagraniczne nie mogą być natarczywe. Promocja powinna przebiegać w atmosferze rozmowy, wzajemnych interakcji na linii hostessa-kontrahent, aby nie zmęczyć i nie zniechęcić, a wręcz przeciwnie zainteresować i przyciągnąć potencjalnych klientów.

Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania związane z zatrudnieniem hostess na targi za granicą, zachęcamy do kontaktu z nami. Nasza kadra z chęcią udzieli niezbędnych informacji i pomoże na każdym etapie współpracy.

Nieniejszy mail jest pułapką na osoby rozsyłające niechciane wiadomości. Prosimy o nie wysyłanie na niego żadnych wiadomości gdyż Państwa adres może zostać pernamentnie zablokowany. alexander@secretcats.pl. Jeśli jesteś właścicielem niniejszej strony możesz usunąć tę notkę jednak pamiętaj, że ta pułapka ogranicza niechciane maile wpadające na Twoje skrzynki pocztowe.
FB e-mail Telefon